loading image

תקליטן מקצועי לחתונה

X

תקליטן מקצועי לחתונה


החתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר הקיימים עלי אדמות. לאחר שהוא כורע ברך בהתרגשות והיא אומרת “כן”, אפשר להתחיל לבשר לכולם את הבשורה הגדולה ולהתחיל להתארגן לחתונה. אך בין מדידות השמלה, הליכה לטעימות ובחירת אולם אירועים, חשוב להזמין תקליטן מקצועי לחתונה. כי אולי האורחים שלכם יכולים לסלוח לכם על אוכל שאינו לטעמם או על עיצב המפיות שעל השולחן, אך בענייני המוסיקה אין מקום לפשרות.

4 טיפים לבחירת תקליטן מקצועי לחתונה

מעוניינים להפיק חתונה מנצחת? רוצים להדהים את כל האורחים? הטיפים האלה יעזרו לכם לבחור DJ מקצועי לחתונה:

  • תקליטן מנוסה – חכמינו כבר אמרו כי אין אדם חכם, אלא כבעל ניסיון וזה נכון גם לגבי התקליטן. תקליטן מנוסה יודע “לקרוא” את הקהל ולהתאים להם את המוסיקה הנכונה. הוא גם יכול לפתור בעיות בשטח במהירות ובקלות, כך שהערב שלכם לא ייפגע. לדוגמה, אם קיימת תקלה באחד המיקרופונים, התקליטן ידע להחליפו במהירות.
  • שירות אדיב – התקליטן צריך לתת לכם שירות אדיב וסבלני. עם אדם כזה אתם יכולים לשבת יחד ולבחור את רשימת השירים האהובה עליכם. בכל שלב אפשר לבקש את עזרתו של התקליטן, והוא יסייע לכם בשמחה לבחור שיר לחופה, מוסיקה לריקוד הסלואו המסורתי שלכם ומגוון רחב של שירים לריקודים.
  • מערכות משוכללות – תקליטן מקצועי לחתונה משתמש במערכות תאורה והגברה משוכללות על מנת להפיק מהאירוע את המיטב. מסיבה זו, כאשר אתם באים להיפגש עם התקליטן, חשוב לבדוק את מערכות הדי ג’יי שלו על מנת לוודא שהן איכותיות.
  • מבקשים המלצות – סביר להניח שיש לכם חברים שהתחתנו לפניכם, והם יכולים להמליץ על תקליטנים טובים ומקצועיים שעשו להם את האירוע. זה הזמן לאסוף המלצות מכל מי שאתם מכירים וגם מי שלא. אחרי הכול, בדיוק בשביל זה קיימים אתרים תדמיתיים ורשתות חברתיות. כמו כן, אם אהבתם בסופו של דבר את התקליטן, תוכלו להעביר את זה הלאה ולהמליץ עליו לאחרים.

סטודיו הזמנות לחתונה


משלבים את המוסיקה עם האורות

לא ניתן לוותר על תקליטן מקצועי לחתונה באירוע המיוחד שלכם, אך אם אתם רוצים ליצור את האפקט המרהיב ביותר בחתונה שלכם, כדאי לשלב את המוסיקה עם אורות מרהיבים. אפשר ללכת על מסיבת פול מון זוהרת ומרגשת, תפאורה מרהיבה באולם, מנורת לד או אורות “מרקדים” וצבעוניים הנעים לצלילי המוסיקה. כמו כן, אפשר להוסיף את אפקט מכונת העשן כדי להלהיב את כל האורחים.

יש תקליטן באולם?

מחפשים תקליטן מקצועי לחתונה המיוחדת שלכם? התקליטנים של KALOPA DJ’S באים לעשות לכם את האירוע. רני כהן הוא תקליטן מנוסה (מעל 16 שנה על הבמה) ויצירתי אשר הופך כל אירוע למסיבה מרגשת. אביעד הוא תקליטן וגם מפיק אירועים שיש לו ניסיון רב בניהול אירועים שונים. שני המקצוענים האלה יחד פועלים כדי לשמח אתכם באירוע המיוחד שכה חיכיתם לו.

Share it on -

Related post

X

דילוג לתוכן