loading image

די ג’י לחתונה שלכם

X

די ג’י לחתונה שלכם


המוסיקה היא מה שהופכת את האירוע שלכם לאירוע מיוחד. היא זו שיכולה לשמח את האנשים העצובים ביותר, לעודד אנשים שמרגישים לבד ולאחד אנשים ממקומות שונים ובעלי רקעים שונים. על המוסיקה בחתונה שלכם יהיה אחראי הדיג’יי. די ג’י לחתונה יש לבחור בקפידה ולא לקפוץ על כל אחד שנותן לכם הצעת מחיר שנראית לכם אטרקטיבית. להלן מספר טיפים לבחירת DJ מקצועי ואחראי לחתונה שלכם.

די ג’י – אירוע לדוגמה:

כדאי תמיד לצפות בהקלטות של אירועים לדוגמה שמעלה הדי ג’יי באתרו. הסיבה לכך היא שכך הלקוחות יכולים לחוות את הריגוש, הקצב והאווירה עוד לפני החתונה ויכולים להתחיל לחשוב על הסגנונות המועדפים עליהם. זאת ועוד שזה נותן להם מבט נוסף על רמת המקצועיות.

שירותים נוספים:

בדרך כלל תקליטנים רבים מאפשרים הוספת שירותים משלימים נוספים על מנת למקסם את החבילה והחוויה הניתנת בכל אירוע. כך למשל תוכלו ליהנות מלהקות או נגנים מיוחדים שיתווספו לאירוע שלכם, הוספת הפעלה של שירה בציבור (קריוקי) וכמובן להוסיף קליפים מסונכרנים עם מוסיקה (נקראים D.V.J) וכן דברים נוספים. כדאי לוודא מול הדיג’יי שלכם אילו עוד שירותים הוא יכול לספק לכם כדי לשדרג אפילו עוד יותר את האירוע שלכם.

מה קורה במידה והתקליטן לא יכול להגיע מסיבה כלשהי?

אחד המקרים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לזוג המתחתן הוא שהתקליטן לחתונה שלהם פשוט ייעלם להם ביום החתונה ולא יגיע. לא משנה אם מדובר בסיבות אישיות, בריאותיות או כל סיבה אחרת. זה לא יכול לקרות בשום מצב ולכן יהיה עליכם לא רק לחתום על הסכם עבודה מול הדיג’יי שלכם, אלא גם לבקש סעיף גיבוי שבמידה והתקליטן המיועד לא יכול להגיע יישלח תקליטן מקצועי אחר מטעם החברה שמסונכרן עם כל הדרישות והבקשות שסוכמו. בכל מקרה, הצוות המקצועי של KALOPA DJ’S נמצא כאן תמיד בשבילכם.

Share it on -

Related post

X

דילוג לתוכן