loading image

התקליטן בחתונה שלכם

X

התקליטן בחתונה שלכם


ארגון החתונה דורש מאתנו הכנות רבות ודאגה לשכירת אנשי מקצוע שונים, מקום, רכישת בגדים מתאימים, נסיעות ממקום למקום ועוד. ההכנות לחתונה כרוכות בהרבה מאמץ וכאב ראש אולם יש דבר אחד שבטוח יהיה בכל חתונה והוא תקליטן. תקליטן לחתונה הוא האדם שאחראי על המוסיקה באירוע שלכם והמוסיקה כפי שאתם וודאי יודעים אחראית על מצב הרוח של כל המשתתפים באירוע, אפילו יותר מהאוכל או מיקום האולם.

העקרונות המנחים הראשונים לפיהם כדאי לבחור תקליטן לחתונה:

  • פגישה – אין כמו רושם ראשוני ואינטואיציה כאשר פוגשים בנאדם. התקליטן שלכם צריך להיות אדם חיובי עם הרבה אנרגיות, עם אהבה אינסופית למוסיקה ואתם רוצים לראות לו אש בעיניים כאשר הוא רוצה לתת לכם שירות. לשמח אנשים עם מוסיקה זו שליחות עבורו וזה מה שאתם צריכים להרגיש. פגישה יכולה להמחיש לכם “עם מי יש לכם עסק”.
  • כימיה – לאחר פגישה אחת אתם כבר תדעו אם יש לכם כימיה עם אותו תקליטן או לא. אם לא יצאתם מהפגישה עם אנרגיות חיוביות והרגשה שזהו התקליטן שאתם רוצים בערב המשמח של חייכם – אז תצטרכו לחפש אחר תקליטן אחר כי כנראה הוא לא המתאים עבורכם.
  • הצעת מחיר – כמובן שתרצו להתרשם גם מהצעת המחיר של התקליטן ולהתאים הצעת מחיר זו לתקציב שלכם עבור נושא זה.
  • התרשמות מקצועית – חשוב להבין כי לעתים תוכלו לחסוך כסף על תקליטן אך זה יעלה לכם ברמת המקצועיות באירוע. תקליטן מקצועי לא רק שידע להפעיל את הקהל בצורה כריזמטית, אלא גם יתאים את המוסיקה והמעברים לקהל היעד ולאותו מעמד ספציפי באירוע.

השלבים הבאים עם התקליטן:

בחירת הסגנון – לעתים רבות הזוג מבקש לכלול סגנון מסוים של מוסיקה בחתונה שלו. כך למשל, זוג אחד יעדיף מוסיקה מזרחית בעוד זוג אחר יעדיף מוסיקת פופ ואחרים יעדיפו בלוז. כל זוג וסגנון המוסיקה המועדף עליו. על התקליטן להכין את עצמו לאירוע מבחינת המוסיקה המתבקשת וכן ביחד עם הזוג המתחתן יש להתחשב כמובן בקהל היעד במקום שכן ייתכן והזוג יתחבר למוסיקה אבל הקהל לא. לכן חשוב לחבר את המוסיקה את קהל האורחים שלכם כדי שאלה ימלאו את הרחבה ולא יפסיקו לרקוד.

תיאום מהלך האירועים בחתונה – אתם רוצים שהתקליטן שלכם ישלוט בכל מהלך האירועים של החתונה, מכיוון שהמוסיקה תלווה את האירועים הללו. בין אם מדובר במוסיקת רקע בעת קבלת הפנים של האורחים, מוסיקת רקע נעימה יותר בזמן הארוחה, השיר שילווה את הזוג בדרכם לחופה, מוסיקת הרקע בתחילת החופה ולאחריה וכן כמובן את המוסיקה המקפיצה בזמן הריקודים.

דברים נוספים שכדאי לשאול או לשים לב אליהם:

מה כולל השירות שאתם הולכים לקבל? – האם אתם יכולים להוסיף מסכים גדולים? האם ישנה אפשרות להוסיף נגנים אמיתיים? אילו עוד סוגי שירותים תוכלו לקבל או להוסיף לחבילה שלכם?

האם יש גיבוי? במידה והתקליטן חולה או לא מסוגל להגיע מסיבה כלשהי האם יש גיבוי ויישלח תקליטן מקצועי חלופי מטעם החברה?

קראו היטב את המאמר פעם נוספת לפני שאתם בוחרים תקליטן לחתונה. ודאו כי בדקתם הכול ואתם סגורים וסומכים על איש המקצוע שהוא זה שיקפיץ את האורחים שלכם ויבנה את האווירה המלהיבה באירוע החשוב שלכם. בכל מקרה, בחברת KALOPA DJ’S תמצאו את המקצוענים שישדרגו לכם את האווירה.

Share it on -

Related post

X

דילוג לתוכן