loading image

בחירת DJ מתאים לאירוע שלכם

X

בחירת DJ מתאים לאירוע שלכם


 
אין ספק שבחירת תקליטן לחתונה היא משימה מאוד חשובה העומדת בפניכם, הזוג הטרי, שכן התקליטן מהווה חלק חשוב בהצלחת הערב של חייכם, ולכן חשוב מאוד לדעת לעשות את הבחירה הנכונה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את התקליטן המתאים עבורכם.
הצעד הראשון בבחירת התקליטן הוא להיפגש פנים מול פנים עמו כך שתוכלו להתרשם מאופיו ומנסיונו בתחום האירועים. חשובה מאוד הכימייה שנוצרת עם התקליטן והתחושה שלכם שיש לכם על מי לסמוך שיביא את כל הניסיון והאנרגיות הטובות שלו לתוך האירוע.
עוד בפגישה הראשונה הסבירו לתקליטן מהם סגנונות המוסיקה שאתם אוהבים ומה הייתם רוצים שיהיה באירוע שלכם ויחד תבנו קונספט מוסיקלי שיהיה לשביעות רצוניכם. חשוב מאוד שהתקליטן ישלוט במספר סגנונות מוסיקה שמתאים לכם כך שלא יהיה רגע דל ברחבת הריקודים.
בקשו מהתקליטן לראות הדגמה חיה במידת האפשר של מעברים בין שירים וסגנונות שונים שאותם אתם רוצים לשלב באירוע שלכם, וצפו בקליפים מאירועים שבהם התקליטן תיקלט, כך תוכלו לקבל מושג קטן לגבי האווירה שהוא יוצר ברחבה. שימו לב למספר דברים חשובים: נוכחות של עמדת ה – dj, היכולת של התקליטן לקרוא את הקהל ולהלהיב אותו ומיקצועיות בעליה הדרגתית בקצב המוסיקה.
על ה תקליטן להיפגש עם הזוגות כשבועיים לפני האירוע על מנת לבחור קו מוסיקלי לחתונה ושירים חשובים כמו שיר כניסה לחופה, שיר שבירת כוס, סלואו ראשון ועוד… מומלץ לבוא לפגישה מוכנים עם רעיונות לשירים, ואם עדיין אין לכם כיוון, תהיו בטוחים שהתקליטן יעזור לכם בבחירת השירים המתאימים עבורכם.
זוגות רבים מגיעים לפגישות עם רשימה סגורה של שירים לאירוע אותם הם מעוניינים שה תקליטן ישמיע באירוע. זו גישה נכונה, מצד אחד, כי תפקידו של כל תקליטן אירועים זה לשרת את לקוחותיו, אך אסור לשכוח, שאם בחרתם ב תקליטן אירועים מקצועי, סימכו עליו שהוא ידע איזה שירים ילהיבו את הקהל באירוע שלכם ולכן צריך לתת לו חופש פעולה על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ככל האפשר.
לאחר שהחלטתם לגבי התקליטן הגיע הזמן לעשות חוזה עימו. חשוב מאוד שתעברו על החוזה בקפידה ותוודאו כי כל מה שהובטח לכם רשום וברור לכם ולתקליטן. שימו לב שהתקליטן שמגיע לאירוע שלכם הינו התקליטן איתו ישבתם ולא אחר מטעמו. במידה ואתם מעוניינים בשירותים נוספים באירוע כמו מתופפים ושופרות, מגנטים, כנריות, חצוצרן, מייצגים או כל שירות נוסף אחר אל תהססו לקחת נותן שירות שהתקליטן שלכם המליץ עליו, כיוון שלרוב הם עובדים לא פעם ראשונה ביחד ועקב כך הכימיה ביניהם טובה ואין ספק שהדבר יכול לתרום לאירוע.
טיפ קטן לפני סיום: יש לא מעט נושאים שאפשר להתפשר עליהם בחתונה אבל נושא ה מוסיקה לחתונה הוא אחד המרכיבים העיקריים שיכול להפוך את הערב עליו חלמתם לאירוע מאושר, מיוחד ובלתי נשכח!
לכן אל תתפשרו ובחרו בטוב ביותר…
ולכל הזוגות לא נותר לנו אלא לאחל לכם: מזל טוב !!!

Share it on -

Related post

X

דילוג לתוכן